5 mars 2007

Späckad helg.

Ja, man kan lugnt säga att det varit en händelserik helg.
Satt i fredags natt o fick till slut ordning på datorn, så den är "up and running" igen, vilket är skönt, dock så var jag inte färdig förrän klockan blev 02.00 och resten av natten var lite orolig hos dom små, så det blev bara 2½ timmas sömn. :)
lördagen började med frukost o lite sömn för Maja, sen var det dags för Emmas något försenade kalas på Önskeleken på frölunda Torg. Tio barn o full hålligång i nästan två timmar. Emma var supernöjd.
Klockan 17.00 så begav jag mig av hemifrån för klassträff, nästan 18 år efter vi gick ur nian. Middag, öl o massa gamla minnen på Tranquilo, plus en promenad på avenyn, tog sin lilla stund o jag somnade gott när jag kom hem vid tretiden. Gud va kul vi hade, låt det nu inte ta 18 år till innan vi träffas.
Söndagen spemderades till stor del i horisontal stöllning i sängen. Sabina lät mig sova till halv ett, kan inte ens komma ihåg när jag sov så länge sist. Tack älskling. :)

Jag älskar dig Sabina!! Tack för att du står ut med mig. :)

/hedde

Inga kommentarer: