23 maj 2005

Premiär

Så var det då dags för mig att kliva in i blogg världen. Detta är mitt allra första försök så hav tålamod. :)
Vad jag skall fylla min blogg med har jag inte direkt klart för mig ännu, men det mesta kommer väl att kretsa kring mig och de mina. Apropå de mina så tittade Maja ut i lördags morse, våran tredje dotter på tre och ett halvt år, starkt jobbat. ;)
Allt gick iaf bra, även om Maja är lite väl hungrig och vill ligga vid bröstet hela tiden, får hon inte det så blir det gallskrik tills mamma ger med sig, något som naturligtvis tär på Sabina.
Imorgon är det iaf tisdag och jag hoppas att dom får komma hem, vill ja ha min familj hos mig och inte på ett sjukhus sex mil bort.
Emma och Ida gör allt för att pappa skall trivas som hemmapappa, ständigt gap o skrik för att göra sig hörda, dessutom så är Ida inne i en riktig "springa omkring o slå sig" fas, hon ramlar o slår sig hela tiden. :)
För att iaf ha gjort någon nytta till Sabina kommer hem så har jag tvättat fyra maskiner idag (har nog aldrig hänt förrut), det gick ju en del handdukar när vattnet gick så att säga.

Till sist så vill jag passa på att tacka alla som ställt upp i samband med Majas födelse, Annica & Tommy, ni är oumbärliga, tack så jättemycket. Tack även Anna o Martin för att ni var här i söndags. Tack Lennart o AM för middagen i söndags.

/hedde

Inga kommentarer: