27 augusti 2005

Blött, blött

Gårdagens motion med Tommy såg ut att kunna bli en blöt historia, men lagom till att vi började gå så blev det uppehåll.
Efter attt ha stressat på upp för "mördarbacken" så började dom riktigt mörka molnen närma sig väldigt fort och snart så blixtrade det o dundrade det lite varstans runt om och över oss. Lagom till oljoberget så öppnade himlen sig o den sista kvarten gick vi i fullkomligt ösregn varvat med hagel.
Näe vi väl kom hem så stog Sabina redo med torra handdukar o det blev till att snabbt få av sig dom dyngsura kläderna.
Den som tvivlar på om jag är seriös i detta skulle ha sett mig igår, fast besluten om att jag måste gå färdigt rundan o aldrig en tanke på att korta av. :) Helt plötsligt kändes det som om jag gått upp dom där tio kilona igen fast denna gången försvann dom så fort jag fick av mig kläderna.

Elfsborg - Blåvitt 0-2, jo jag tackar jag

/hedde

Inga kommentarer: