22 augusti 2005

En hundradels ton

Ja så mycket har det hittils blivit. Sex veckor har gått och imorse vid vägningen hade jag gått ner sammanlagt 10,1 kg. Man kan lugnt säga at jag är nöjd, o nu börjar jakten på nästa tio. Motivationen är fortfarande på topp och jag har bestämt mig, inget skall kunna stoppa mig. Jag gör det här i princip enbart för mig själv, men naturligtvis också för min familj, som jag vill leva länge till med och chanserna till det ökar avsevärt om jag kan gå ner i vikt och det är ju en anledning god som någon. Mot nya mål!!!!

I lördags hade jag o Sabina en barnfri eftermiddag/kväll så vi passade på att gå på bio, äta middag ute och avsluta det hela med discobowling. Unnade mig lite lösgodis till bion, dessutom åt jag graddkokt pasta med scampi och räkor och så blev det några öl också. :) Gissa om jag hade magknip på natten, låg vaken en timma o kunde inte somna om för att jag hade så ont, snacka om att magen vant sig av med sådana saker. :) Kul hade vi iaf och det var vi väl värda tycker jag.
Nä, nu ligger Maja här bredvid o skriker så jag får väl ta o se om jag kan få henne o sova innan det är dags för dagens promenad.

Trots att ni driver pappa till vansinne, så älskar jag er. *puss&kram*

/hedde

Inga kommentarer: