8 augusti 2005

Måndag

Ja, vad säger man, måndagar har väl aldrig varit min starka sida, även om jag inte känner mig hängig eller så, utan det är bara just det där med måndagar, hela veckan kvar o allt det där. Dock så har detta ändrats de senaste veckorna. När mna går o lägger sig på söndag kväll så längtar man till måndag morgon!?!?! Nu har det slått slint rejält tänker ni, men på måndag morgon så ställer man sig på vågen o med tanke på hur det sett ut de fyra veckor som vi har hållt på så är det lika underbart varje gång. Imorse landade jag på 1,7 kg ytterligare ner. Sammanlagt på dessa fyra veckor så har jag gått ner 8,7 kg, snart uppe i tio tappade kilon o allt detta utan att "banta", bara omlagda kostvanor och motion, det är allt, jag späker mig inte, är aldrig hungrig och har tappat väldigt mycket av det sötsug som tidigare fanns där, vilket jag är väldigt tacksam för. F*n va kul detta är. Snart börjar jag låta som en frireligiös, men jag tycker verkligen att det är såhär kul, jag ser ju resultat, dessutom utan att kämpa allt för mycket.

Ikväll siktar vi mot toppen!!

/hedde

Inga kommentarer: