13 augusti 2005

Emma drar.

Efter att ha hämtat Emma idag efter att ha spenderat tre dagar med farmor och Christina i husvagnen nere i Varberg så har Emma bestämt sig. Hon packar sina väskor o flyttar till farmor.
Det var iaf vad man kunde höra mellan de högljudda skriken o snyftningarna i bilen efter att vi lämnat farmor hemma hos sig. "Jag vill inte bo hos er längre, jag vill bo hemma hos farmor!" var en fras som upprepades, en annan var "Jag har inte saknat er alls", när jag då svarade att jag iaf hade saknat henne, så fick man till svar " Det har du inte alls!"
Sådär lät det hela vägen hem från farmor. Som tur är så gav hon sig rätt snabbt när hon kom hem o med middag o lite godis efter det, så tror jag att hon tyckte att det var rätt kul att vara hemma igen.

Vi klamrar oss fast i toppen o tänker inte släppa i första taget.

/hedde

Inga kommentarer: